تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر-درباره روش MRD در 13981211
در حال بروزرسانی...
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
اسفند ماه 1398ش
درباره روش MRD
139812110546 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ الحمدلله سالها دانش آموزی، دانش آموختگی و دانشورزی نتایجی را به ارمغان می آورد که یکی از آنها ایجاد گامی هایی نو در این مسیر ارزشمند است فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود به صورت اختصار به شرح ذیل است:
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
نکاتی درباره تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر در سال 1397ش
مرداد ماه 1397ش
درباره روش MRD:
لطفا خود در موقعیت ِ خود باشیم؟! - تلاشی برای ارتقاء دانشجو از مشتری بودن
139705310830 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
روش MRD:
لطفا خود در موقعیت ِ خود باشیم؟!- غنیمت شاکرانه
139705310830 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
مرداد ماه 1397ش
روش MRD:
لطفا خود در موقعیت ِ خود باشیم؟! - تلاشی برای خروج از مصرف کنندگی صِرف
139705310830 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
مرداد ماه 1397ش
روش MRD:
فعالیت و مهارت ورزی در جلسه علمی
139705310830 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
***
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
آبان ماه 1397ش
بخش سوّم: مرحله روشی: لطفا خود در موقعیت ِ خود باشیم؟! - حکایت پله برقی
139708221137 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
***
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
آبان ماه 1397ش
درباره روش MRD:
لطفا خود در موقعیت ِ خود باشیم؟! - تلاشی برای اندیشه های منحصربفرد
139708290633 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
آبان ماه 1397ش
روش MRD:
بخش آزمون، ارزیابی و ارزشیابی
139708300830 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود که در این مجال، بخش آزمون، ارزیابی و ارزشیابی با اعلام زمان پیشنهادی زمان برگزاری آزمون میان ترم به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
زمان پیشنهادی آزمون میان ترم جلسات علمی دکتر رضا دادگر
روز , ساعت
***
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
آذر ماه 1397ش
روش MRD:
برنامه بازدید جلسات علمی
139709170934 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود که در این مجال، بخش بازدید جلسات علمی دکتر رضا دادگر به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
برنامه بازدید دانشجویان جلسات علمی دکتر رضا دادگر
مکان، روز، ساعت
***
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
برنامه نظرسنجی از شرکت کنندگان جلسات علمی دکتر رضا دادگر
***
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
بهمن ماه 1397ش
درباره روش MRD:
تلاشی برای رشد بهینه فرد فرد شرکت کنندگان به عنوان دانشجویان خیلی مهم
139711301143 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
اسفندماه 1397ش
درباره روش MRD:
تلاشی برای آگاهی بخشی، بهینه سازی، کارایی و اثربخشی هر چه
بیشتر در گذر و گذار چهار فصل زندگی انسان
139712192200 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
***
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
نکاتی درباره تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر در سال 1398ش
فروردین 1398ش
درباره روش MRD:
تلاشی برای درک متفاوت و رزرو اختصاصی جایگاه اندیشه ای هر فرد
139801020921 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
فروردین 1398ش
درباره روش MRD:
تلاشی برای درک مراقبت از خطای دید قبل از پیشداوری و قضاوت
139801081016 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
اردیبهشت 1398ش
درباره روش MRD:
تلاشی حساب شده در چندین مرحله برای پویایی اختصاصی هر فرد دوستدار آگاهی
139802040846 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
اردیبهشت 1398ش
درباره روش MRD:
تلاشی برای آگاهی بخشی، بهینه سازی، کارایی و اثربخشی هرچه بیشتر
در گذر و گذار مراحل رشد زندگی انسان
139802291200 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
خرداد ماه سال 1398ش
روش MRD:
برگزاری آیین اختتامیه جلسات علمی دکتر رضا دادگر
139803040800 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود که در این مجال، با نزدیک شدن به پایان نیمسال تحصیلی مراکز آموزش عالی در کشور جمهوری اسلامی ایران ، آیین اختتامیه جلسات علمی دکتر رضا دادگر در برخی از مراکز آغاز گردید که به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
زمان پیشنهادی آیین اختتامیه جلسات علمی دکتر رضا دادگر
ساعت، روز
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
خرداد ماه سال 1398ش
روش MRD:
درباره مطالعه آزمون پایانی جلسات علمی دکتر رضا دادگر
139803090100 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ مطالعه آزمون پایانی جلسات علمی تدریس به روش ترکیبی عادی و MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در جلسات و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری اجرا شده- که به اقتضای جلسات تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود؛ نیاز به دقت و تمرکز داشته از این رو در این مجال، نکاتی جهت بهینه سازی هر چه بیشتر این فرآیند به صورت اختصار به شرح ذیل تقدیم می گردد:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
تیر ماه 1398ش
درباره روش MRD:
معیارهایی پیشنهادی و حساب شده برای بهینه سازی، اثربخشی و کارایی
هر چه بیشتر انتخاب رشته گرایش ها
139804231946 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده، در این میان با توجه به برگزاری آزمون های مختلف و شرکت دانشجویان و سایر فرهیختگان در این آزمون ها، تقاضاهایی مبنی بر دریافت راهنمایی و مشاوره برای بهینه سازی، اثربخشی و کارایی هر چه بیشتر انتخاب رشته گرایش ها به دست می رسد از این رو بخشی از این معیارهای پیشنهادی و حساب شده به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
تیر ماه 1398ش
درباره روش MRD:
معیارهایی پیشنهادی و حساب شده برای بهینه سازی، اثربخشی و کارایی
هر چه بیشتر انتخاب رشته گرایش ها
139804232112 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده، در این میان با توجه به برگزاری آزمون های مختلف و شرکت دانشجویان و سایر فرهیختگان در این آزمون ها، تقاضاهایی مبنی بر دریافت راهنمایی و مشاوره برای بهینه سازی، اثربخشی و کارایی هر چه بیشتر انتخاب رشته گرایش ها به دست می رسد از این رو بخشی از این معیارهای پیشنهادی و حساب شده به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر
آبان ماه 1398ش
روش MRD:
مجموعه نگاشته های بهینه سازی فعّالیّت های علمی دانشگاهی در ایران:
الگوی پیشنهاد و طراحی سئوالات دانشجویی آزمون
139808181200 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ عناوین و محتوای برخی از پژوهش ها و تحقیق های علمی دکتر رضا دادگر به صورت اختصار به شرح ذیل است
سرشناسه : مجموعه نگاشته های بهینه سازی فعّالیّت های علمی دانشگاهی در ایران: الگوی پیشنهاد و طراحی سئوالات دانشجویی آزمون
عنوان و نام پدیدآور : آقای دکتر رضا دادگر:مدرّس، پژوهشگر و فعّال تاریخ علوم و فنّاوری
مشخصات نشر : تهران- قم، کارگروه انتشار مستشاران علمی پژوهشی ر.دادگر و همکاران- آقای دکتر رضا دادگر
موضوع : جریان شناسی مطالعات علم و فنّاوری با تأکید بر فعّالیت های دانش آموختگان دانشگاهی در ایران
با همکاری :
با تشکر از : مستشاران علمی پژوهشی ر.دادگر و همکاران و هسته مطالعاتی پژوهشی تکاپوی اندیشه
با ایده و پیشنهاد اولیه : دکتر رضا دادگر
کد یک : 139808171226
***
با احترام و آرزوی شادکامی
این بخش بزودی تکمیل تر گردد ان شاء الله
ان شاء الله روزهایمان از دیروزها پربرکت تر باد؛ امید که با راهنمایی ها و اقدامات ارزشمند روشنگر راه باشید.
شایسته و بایسته است در استفاده از مطالب و مفاهیم درگاه رسمی اطلاع رسانی فعّالیّت های علمی پژوهشی دکتر رضا دادگر، حقوق مالکیت فکری و معنوی رعایت و در نظر گرفته شده و به لینک زیر ارجاع داده شود:
http://drdadgarreza.mihanblog.com و http://drdadgarreza.blog.ir
شماره تلفن دفتر قم: 02538840997؛ شماره تلفن همراه: 09192064618؛ شماره فکس دفتر قم: 02538840997
رایانامه: dadgar.hs@ut.ac.ir و doostedanesh@gmail.com و al.reza.d@gmail.com
آدرس پستی: تهران، صندوق پستی 1577- 14395؛ قم: صندوق پستی 1158-37195
- ۹۸/۱۲/۱۱